Fredagsmys

Äntligen helg! Det har varit en långdragen jobbvecka. Och det kommer bli en långdragen helg också för den delen. Imorgonbitti kl.08.00 åker "Sällskapet Värmlänningarna" till Uppsala för att ha en föreställning, och dagen efter till Västerås med samma uppdrag. Det kommer bli en hel del bussåkande, pust! Men jag hoppas och tror ändå att det kommer bli riktigt kul. Det är bara fredagskvällarna som brukar göra en så schleten på allt.
Ikväll blir det fredagsmys med tacos och Idol. Wiie!

Jag hade nog uppfattad det där med sminkkväll lite fel, det var snarare en kväll med hudvårdsprodukter. MEN jag hade inte så fel för hon håller även på med smink men mestadels med hudvårdsprodukter. Så vi satt i köket och fick prova lite olika krämer m.m. Riktigt mysigt och kul, det blev fika efteråt också. När jag tänker efter så kanske jag inte hade behövt köpa så mycket som jag gjorde, ett helt set (sorry Nalli). MEN, det är ett bra märke och det behövs inte mycket kräm till varje moment så det kommer att räcka länge. Men jag måste ju ge det en chans!!

Jag gjorde ett impulsköp på en jättemysig och, enligt mig, skitsnygg tunika förut för endast 100kr. Fast den ser ganska tråkig ut i beige, men jag tycker den är schnygg ändå!

Ha en trevlig fredagskväll!


My och Sanna


Nalli


Isabell och Anna


Mitt senaste kap


Kommentarer
Postat av: Elin

TACK NINA!

Mitt hår är dock hur jäkla slitet som helst.. haha. Men jag har fasiken aldrig haft "långt" så nu skiter jag fulla fan i att de e slitet :P



jag svär väl inte mycket??? :P jo, dålig vana. fruktansvärt dålig vana.. skönt att man inte e ensam på det planet ;D



Ha en superhelg du med med turnerandet :D

och va bra att både mobilen och klumpenimagen är fixad :) Kram

2010-10-09 @ 03:32:15
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: My

Det var super kul :) Tack för att jag fick komma :)

2010-10-09 @ 18:34:44
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0