Hejhej på mârten

Mârtenshelgen var riktigt bra! Jag umgicks med de bästa vännerna och vi hade sköj på lördagskvällen. På fredag kväll när vi besökte tivolit så köpte jag av nån anledning ett åkhäfte för 180kr där det ingick sex karuseller. Smart tjej, när jag bara åkte tre. Virvelvinden är bäst kan jag tillägga! Shiet vad det snurrade, längesen jag skrattade så mycket. Faktiskt så blev det inget Tiki denna gång, utan Anna's. Och det var en hel del folk där också. Trevligt!
Det regnade inte en enda droppe när vi var på stan heller, solen kikade t.o.m fram. Tack! Cocosbollar va ett måste att köpa, även strumpor (till Tomas), jag köpte bröd så nu går det inte ner något mer i frysen kan jag lova. Men som sagt, en mycket trevlig mârten i år.


Syster och jag


<3


Förfest. Sanna raggar på Anna




Bell och sockervadd


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jäklar va stor sockervadden var! :P

2010-10-07 @ 12:25:28
Postat av: Nina

Jag vet, den var gigantiskt! :D

2010-10-08 @ 07:05:50
Postat av: Evelinn

aaw, mys på mârten :)

2010-10-08 @ 21:10:21
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0