K-stad

Jag, Isabell och My drog till Karlstad på en liten shoppingtur idag. Jag fick äntligen tag på en vinterjacka. En underbart varm och stor sådan, precis som jag ville ha. 600kr på Monkey. Yeah! Sen köpte jag även ett skydd till min lilla iPhone. Vinterskor hittade jag dock inte, ibland är det faktiskt svårt att hitta skor, särskilt när man VET hur de ska se ut och så hittar man inga. Så det blev en tröja ifrån GinaTricot istället, som plåster på såren. Sitter och väntar på Tomas, vi ska åka hem till Björkenäs. Wiiie. Saknar vovven!

My: Ååh, jag vill inte bli gammal.
Jag: Det är ju länge kvar. Eller vad menar du med gammal?
My: Typ, klimakteriet.

HAHA! Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Förresten, ramen kom typ i onsdags. Det är jag som är glömsk nog att inte komma ihåg att skriva i bloggen :P

2010-10-24 @ 21:46:40
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0