Ryggbesvär

Imorse var jag hos sjukgymnasten för att min rygg har gjort så himla ONT de sista månaderna. Förr hade jag ont till och från, men nu har det hängt i ett tag. Mitt problem är tydligen att jag svaknar för mycket, och att jag är överrörlig i ryggslutet. Det gör att kotorna i svanken är ihoptryckta och behöver rätas ut. Det hjälpte sjukgymnasten till med genom att "knäcka" på tre ställen i ryggen, läskigt. Och sen fick jag övningar att göra, samt att jag ska ligga och slappna av varje kväll, för att bli avstressad. Som ni vet så leder ju stress till att man blir spänd i kroppen. Och sen ska jag tänka på min hållning i allt jag gör. Nu ska jag ligga i hårdträning, för det är inte kul längre att ha ont.

Fikade med min älskade syster förut. Love you!


Kommentarer
Postat av: Elin

:D Söt du e!



Hoppas din rygg blir bättre hörru, fasiken va jobbigt :(

2010-10-27 @ 06:34:56
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0