Sometimes I'm dead

Imorse när jag stängt av väckarklockan för tredje gången så hann jag bara gå två ynka steg innan jag tänkte "fy fan". Jag är helt död, min kropp orkar inte, och särskilt inte min rygg. Det kändes som att den skulle gå av (tur att jag bokat tid hos sjukgymnasten). Så jag stannade hemma och slappade hela dagen. Har pendlat mellan soffan och sängen. Kollat lite på Vänner, målat lite målarbok, spelat lite iPhone, sovit. Det var min dag det!


Stay with me, don't let me go
Cause I can't be without you
Just stay with me
And hold me close, because I've built my world around you
And I don't wanna know what It's like without you
So stay with me, just stay with me


Kommentarer
Postat av: Nalle

Ring när du har såna dagar, så finns risken att jag kommer över med kaka. Om du står för kaffet :)

2010-10-20 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0