Höstpromenad

Jag älskar att vara hemhemma på Björkenäs på hösten. Det är så fint att se när hela andra-sidan-sjöns-skogen lyser upp i olika färger, nu har inte detta skett ännu men snart tror jag man ska kunna skymta att bladen ändrar färg! Vackert! Jag, mamma och Izor tog en skogspromenad på två timmar på andra sidan sjön. Vi tog båten dit, och det blåste inte ens kallt, kändes som att sommaren fortfarande var här. Vi hade med oss kaffe och smörgås och satte oss högt uppe vid en liten stuga uppe i skogen. Izor var helt galen, visst är det mycket roligare att springa och nosa i skogen än efter vägen där han går varje dag! Hihi. Vi shampoonerade honom efter och han blev som en golden retriver igen. Luktade gott och fick fram den lurviga, vita pälsen.
Jag blir så glad av Izor. Han är tio år gammal och är ändå hyffsat pigg och blir jätteglad när man busar med honom så att han får morra. Han är såå söt! Att djur kan ge en sådan glädje :)


Höstpromenad i skogen, Izor


Höstpromenad, Izor och mamma


Höstpromenad


Blev törstig när vi kom till båten


Nyduschad och på bushumör med råttan <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Sa fint det ar! Tack Nina, nu saknar jag Bjorkenas! :) Men ska snart hem en svang och ga i skogen jag med.. eller iaf titta pa den fran andra sidan sjon! Hoppas allt ar bra med dig, kram

2010-09-20 @ 17:26:19
Postat av: My

Älskar den där hunden! Jag och han har samma gosedjur, råttan. :P

2010-09-20 @ 20:05:17
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0