I have arrived and I'm alive

Yes! Nu har jag landat här i Dallas, Plano, som Evelinn bor i. Flygresan gick prima skinka förutom att det var DRYGT mellan England och USA. Jag tror hela resan tog mig 20 timmar (med väntetid på heathrow). Att sitta still i tio timmar var inte skönt för varken ben, rumpa, mage och huvud. Jag tänkte inte så mycket på att jag var uppe i luften, försökte inbilla mig att det var tåg jag åkte. HAHA! Jag tittade på film och sov.
Evelinn mötte mig med cowboyhatten på huvudet, yeah, welcome to Texas.
Vaknade tidigt, är inte alls trött. På förmiddagen idag har vi varit på biblioteket på sagostund med lilltjejen och nu ska hon ta en nap, fast hon sitter mest och pratar med sig själv, söt. Det är fuktig värme, och idag ganska molnigt. Hoppas att solen kikar fram! Himla skönt med sommarkläder btw.


Evelinn och jag.


Kommentarer
Postat av: My

Åh vad fin frisyr nina, vem har gjort den? :) <3

2011-04-17 @ 12:12:52
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0