I make a stop in april first

Drog ni några aprilskämt igår?! Det gjorde jag, hihi. Ett litet taskigt ett, och lillasyster var offret.
Jag ringde till henne och sa att katten hade rivit på hennes balklänning om hänger i garderoben. Ja, hon gick på den ganska rejält. Jag fick dåligt samvete samt kunde knappt hålla mig för skratt så jag sa "april, april" ganska fort. HAHA! (själv blev jag inte lurad en enda gång, lite tråkigt. Jag som är så lättlurad).

Det är tråkigt väder idag, och mitt hår ser ut som ett yrväder (på tal om väder), vilket det iofs alltid göra när jag sovit med blött hår. Ni ska få starka bevis någon gång när det är som värst. Jag och Tomas sov i Gunnarskog inatt och idag körde jag cross för första gången, det gick inte fort, jag höll mig till att köra på tvåan. Annars kunde det kanske gått galet. Men det va skôj, blir nog mer till sommaren, det var lite för isigt ute idag.

Om en timme drar jag iväg på fotbollsträning, hoppas det inte är allt för geggigt.
Ikväll blir det hemmamys för hela slanten. Tomas åker till Kramfors imorgon och är borta i två veckor, sen drar jag till USA under tiden så jag är borta när han kommer tillbaka från skolan. Vi hinner ses EN DAG när jag kommer hem, sen åker jag direkt på fotbollsläger till Danmark, under tiden åker han tillbaka till skolan i två veckor. JISSES, hur ska detta gå?

Det kanske inte kommer bli så mycket bloggande framöver, pga att Tomas tar med datorn till Kramfors. Den som lever får se, som man brukar säga (?).

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Fy, va taskigt! haha stackars liten :)

2011-04-02 @ 19:33:20
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0