My body's on vacation now

Jag har inte riktigt återhämtat mig efter helgens aktiviteter. Jag är helt slut i kroppen! Och efter fotbollsträningen igår så var jag helt färdig. Efter att ha träningsspelat mot pojklaget i 20 min, blivit frustrerad över att ingenting funkar för mig på planen längre, blivit tacklad så att foten och knät idag värker ännu mer, och jag har även skaffat mig skrapsår på båda knäna och vänster höft (man kan säga att hela vänster ben värker när jag går). Efter det var det bra skönt med en lång varm dusch, och sen krypa ner i sängen i Tomas stora t-shirt och sova.

Det ska bli gött med två veckors semester!!

Kommentarer
Postat av: emmelie

hej nina! är det ok om jag länkar din blogg från min? :)

2011-04-12 @ 11:49:10
URL: http://spotlight91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0