My head is spinning around and around and around

Okej. Nu lugnar vi ner oss!
Mitt huvud är inte riktigt med just nu och jag är ett stort irrvirr. Det är flera tankar som snurrar, "allt måste vara med", och "ingenting glömt?", och "PASSET" (som jag höll på att glömma när vi skulle till Gran Canaria). Jag svarar på frågor som jag inte ens lyssnar på, haha! Mamma har hjälpt mig att sy in axelbanden på min leopardklänning, yeay. Den kommer att göra sin premiär i veckan.

Jag känner mig inte orolig inför resan (kommer väl imorn när jag står på Gardemon all alone) förutom att jag gått runt och mått illa och haft ont i magen de senaste dagarna. Jag har nog varit nervös utan att veta om det, typ. Nu ska jag checka allting ytterligare en gång, vill ju inte glömma något viktigt!

Tro inte att jag tar ledigt från bloggen i två veckor nu, nejnej. Det kommer att komma lite uppdateringar. Ha det så bra hemma i Sverige, imorgon drar jag till USA, Dallas och Evelinn!!! Vi ses imorgon vännen min!



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0