Party in the USA

Idag är det varmt, och varmare kommer det att bli från och med imorgon. GÖTT!
Vi har varit på första shoppingturen = ett par skor och fyra klädesplagg. Och mer kommer det att bli mina vänner! Vi tog en promenad i Johannas, en annan au pairs, område en kväll, jäkligt snygga och stora hus fanns det där. Igår var vi på påsklunch på IKEA (vet dock inte varför det var denna helg när påsk är nästa?).
Idag har vi legat i solen lite, och om ungefär en timme ska vi dra till Fort Worth med Matilda och Johanna, det är någon typ av festival där i helgen, blir nog även poolhäng ikväll, nice.

Här har ni lite bilder, enjoy!


Utanför the house


Det största huset vi såg i Johannas område


På promenad


Frukost; plain yoghurt med blåbär och jordgubbar


Jag strosar runt i Evelinns strumpor, KALLT på golven (där det inte är heltäckningsmattor).


Käkade lunch på Corner Bakery när vi var på shopping


Evelinn och hennes nya high heels


Påsklunch på IKEA


Morgonpromenad med Maggie


Och den här är till min blivande brandman Tomas, EN BRANDPOST!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Brandposten va snygg, men du ä snyggare!

<3

2011-04-16 @ 20:43:33
Postat av: Mathilda

Åh, jag är så avundsjuk!! Jag vill också åka iväg långt bort och vara ledig! Ser supernice ut, njut nu riktigt ordentligt!

2011-04-17 @ 11:29:58
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åhh, Corner Bakery :)

2011-04-17 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0