She's just hanging around

Vi har inte gjort så många spännande aktiviteter sen sist. Typ, shoppat, fast det är också spännande iofs. Man vet aldrig vad man kommer hem med. Haha. Igår var vi hos Matilda och såg på "The black swan" i deras biorum, yeah. Ett sånt skulle man ha. Jag och Evelinn cyklade dit och det kändes som sommar. När cykeln kommer fram, då är det sommar för mig. Solen var även framme igår, då satte jag på mig bikinin och gick ut till solstolen direkt. Man måste passa på ju!!
Igår gjorde jag och Pappan en skitgod köttfärsås. Eller, han hällde i ingredienser och jag rörde om. Men gott var det.


Evelinn leker spiderman


Filmmys (love & other drugs)


Filmmys (love & other drugs)


Här har ni alla mina shoppingpåsar, antar att det kommer fyllas på


Försöker pumpa däck, vi gav upp ganska fort


Har jag inte en cool cykel så säg. Dock lite liten.


Evelinn fick den stora och är happy


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Du fick ha den COOLASTE cykeln, no doubt about it :)

2011-04-22 @ 16:44:27
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, det ser bra ut med påsarna! ;)

2011-04-23 @ 15:26:43
Postat av: Sanna

har du ens kollat om du får ner alla dina köp i bagaget?!?! o_O

2011-04-24 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0