I can't smile without you

Igår jobbade Evelinn 7-9 på morgonen så efter det drog vi till Allen och shoppade (jag vet, igen). Hittade ett par skitsnygga adidas-fotbollsskor, precis vad jag behövde. Så nu ska det spelas fotboll för fulla muggar nästa helg då jag drar på träningsläger. Hoppas jag inte kommer va allt för utsliten med jetlag och ett antal timmars flygresa bakom mig. Pust!
I förrgår när vi var på Gallerian och shoppade så hittade jag ett par dretsnygga jeans på Macy's. Jag tänkte som jag brukar göra, "jag går ett varv och kommer tillbaka sen" ifall jag hittar ett par ännu snyggare i någon annan butik. I alla fall så glömde vi bort att gå tillbaka, så igår var vi på kanske tre olika Macy's för jag ville absolut ha de där jeansen, men de fanns inte i min storlek nånstans förutom på det sista stället, och då var det ETT PAR i min storlek kvar, jippiyeay! Meant to be.

Igår gjorde vi svensk tacos och satt ute vid poolen och käkade. Mysigt! Idag tänkte vi klä ut oss till påskkärringar och kasta påskbrev och visa hur vi gör hemma. Ska bli roligt. Sen när Evelinn slutat så ska vi nog åka till Fort Worth, Stockyard och strosa runt lite. Ikväll hoppas jag att det blir lite partey och manhunting åt Evelinn. Hihi.


Vi käkade på The Purple Cow


En mumsig Great Amercian Cookie


Mina nya fotbollsskor! Är de inte snygga?


Tacotime


Käkade ute vid poolen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0