But I'm coming home, I'll be coming home

Jag vet inte om jag vågar säga det?
Men idag blev det mer shopping, och jag är fulländad. HAHA! Väskan, skorna och skinnjackan är redo att åka hem. Jippiyeay! Vägde väskan förut och den väger ca 15kg. (om jag haft en större väska så hade jag kunnat knöka ner ännu mera). Imorgon väntar då den sega flygresan, urk. Men jag kommer närmare och närmare Tomas!

Det känns på något sätt konstigt att åka hem. Bara av att ha varit här i två veckor så har jag kommit ganska nära Evelinns värdfamilj och hennes kompisar. Jag gillar dom allihopa. Det känns som att lämna en liten bit av sig själv när jag åker. Jag gillar detta land. Maten, shoppingen, vägarna, vädret, områdena, människorna. Alla är så öppna och välkomnande (lite väl överdrivna ibland men det är väl bara artigt, eller?). Jag kommer sakna att vara här, men samtidigt längtar jag hem till Sverige och mina nära och kära. Jag har haft det så jäkla kul de här två veckorna med dig Evelinn och jag kommer sakna dig något enormt. Det känns som att vi kommit närmare varandra också. Nu kommer vi inte att ses på ett halvår igen men jag hoppas att det blir skype oftare, ett måste! Tack så hemskt mycket för att du orkat med mig i två veckor, men jag hoppas att du mestadels haft roligt och skrattat mycket. Det har i alla fall jag! Puss på dig <3


Imorse käkade vi frukost på IHOP. French toast och blueberry pancakes


Vi lunchade på Cheesecake Factory (och åt efterrätt). Och jag fick se Evelinns framtida man!


Vi tittade på denna ikväll, och grinade ikapp


Puss på dig min fina, underbara vän <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0