En helt ny karriär i en helt ny stad

Arvikas Hamnfest är över för i år.
Jag och mina brudar diggade järnet till Veronica Maggio och The Baseballs, två mycket bra liveband enligt mig. Det var smockat med människor på Bryggan så det blev nästan lite panikkänsla när man skulle försöka röra på sig och man nästan inte tog sig framåt. Barerna och dansgolvet var proppat.
Det var en bra helg och den avslutades i Gunnarskog med skogspromenad och Carcassonne, och till slut RISK hos grannen (som jag vann för er som är intresserade). Trevligt!!

Min sambo har lämnat mig för jobb i Torsby fram tills på fredag, så här sitter jag och ska påbörja mitt första, seriösa, CV. När vi kommer till Stockholm så har jag inget jobb och det skulle ju vara fint att få ett så snabbt som möjligt. Hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0