Färdigpackad

Lägenheten är fräschare än den någonsin varit och den är tom på väggar och golv, vi var färdigstädade 22.00 torsdag kväll och vi fick inte en enda anmärkning under besiktningen. Gött! Kärran är packad med flyttsaker och imorgon lämnar vi in nyckeln på Arvika Bostad och drar oss mot storstaden och vår nya lya. Wihou! Nu känns allting lättare och inte lika panikartat. Vi har bott på Björkenäs hela helgen och bara tagit det lugnt.
Igår bjöd jag och Tomas mina föräldrar och hans föräldrar på trerätters som tack för all hjälp. Riktigt trevligt!

Nu ska jag göra gröt för om 30min bär det iväg till Bortan och fotbollsmatch. Idag är det banimej dags för tre poäng tycker jag! Ladda nu brudar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0