22 bast

Då har man fyllt 22 bast. Bast! Jag har aldrig fattat varför man säger bast? Men det låter lite coolt ändå. Jag har haft en jättebra födelsedag. Jag fick till och med skönsång av grabbarna på kontoret i Örebro, via telefon. Hihi. Tackar för det! Ikväll har jag haft ett litet kalas för mina nära och kära. Bjöd på tårta, kladdkaka, kaffe&kaka, vetelängd och mangosaft. Mumma! Lite paket fick jag också: våffeljärn, armbandsklocka, kruka, smycken, vantar mm. 
Känner mig ganska så proppmätt nu efter alla godsaker. Tack för en fin dag allihop!

Jag har även köpt mig själv en liten present i förskott. Eller liten och liten, den är ganska så stor. Igårkväll bokade jag nämligen flygresa till USA, Dallas, för att hälsa på bästa Evelinn och hennes familj som hon är au pair hos. Detta besök kommer att vara mellan 13-26 april och det ska bli så himla kul. Jag längtar redan! (även om jag är livrädd för flygresan som jag ska göra all by myself.)



Paketöppning


Anna och Isabell


Fikat


TACK!


22 bast. (och jag känner ingen skillnad att gå från 21 till 22, haha!)


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Åh, det kom fram i tid! :)

Hoppas du hade en jättebra dag vännen :*

2011-02-25 @ 02:58:57
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0