Alla hjärtans dag

Denna dag kan diskuteras av många. Själv är jag lite kluven till hela grejen. Jag kan tycka att det är en helt onödig dag då alla affärer ska tjäna pengar på alla sina nallar, hjärtan, kort och choklader mm. Egentligen en dag precis som alla andra om året. Varför ska man visa sin kärlek extra mycket och vara omtänksam just denna dag när man kan göra det precis vilken dag som helst om året? Varför ska man behöva en dag då man har "tillfälle" att visa sin kärlek till någon?

Samtidigt kan jag tycka att det är bra med en sånhär dag just för att många denna dag planerar någonting tillsammans med varandra, vilket jag tror man lätt glömmer bort i vardagen eller att det inte finns tid osv. Men vet man att det är alla hjärtans dag på måndag så tar man sig tid och planerar och hittar på något. Och det behöver inte vara en partner, det är lika mycket kärlek till vänskap och familj denna dag.

Ja, jag är jäkligt kluven till denna alla hjärtans dag-dag, men själv gillar jag det här puttinuttiga i det hela. Hihi!

Min alla hjärtans dag var bra! Jag jobbade som vanligt, men när jag kom hem så gjorde jag och Tomas mat tillsammans och jag gjorde en kladdkaka till efterrätt (inte lika kladdig som jag velat dock). Jag fick tre röda rosor av min fina och det gjorde mig såå glad. Jag älskar dig Tomas!



Kommentarer
Postat av: Evelinn

Oj, nu var det längesen jag var och kikade in på din blogg..

Hoppas det går bra på studentkonserten och att ni inte snor Sannas spotlight ;)

Skype snart?

Jag vill att du ska komma även om Anna inte vill! :D Vad ska jag annars se fram emot? Ta med mor din :)

2011-02-16 @ 20:49:18
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0