Hund och kattvakt

I helgen som var agerade jag och Tomas djurvakt åt min jobbarkompis och hans tjej eftersom de va bortresta. De har två hundar och två katter, vi fick alltså spendera helgen i deras fina hus. Vi matade även rådjuren och fåglarna. Tyvärr hade vi lite annat att göra under helgen så vi fick lämna vovvarna några timmar/dag. Jag spelade fotbollscup, Tomas repade och jobbade, och vi firade mormor med middag på Gate, hon har fyllt 80 år. GRATTIS lilla mormor!

Det var roligt att vara hundvakt, så man får känna på hur det är om vi ska skaffa hund någon gång i framtiden. Deras vovvar får sova i sängen och det var trång vill jag lova. Två vovvar och en katt gjorde oss sällskap om nätterna.


Trasan


Hanniball och Loke


Tomas med Hanniball i knät, och Loke


Promenad i vinterlandet



Jag laddade ner "dogs sounds-appen" på iPhonen och spelade upp för vovvarna.
Checka in Loke och hur han vrider på huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0