No time for USA?

Här sitter jag och laddar med melon och Queen inför träningsmatchen som spelas om cirka en timme. Käkade snabbmakaroner förut (vilket gör att jag kommer springa som en Gud sen). Ladda, ladda, ladda! Ska plocka ihop mina kläder snart, var bara tvungen att uppdatera lite.

Igår spelade jag, Tomas, Sanna, Hannes, mamma och pappa bowling på Rajjens. Det var riktigt kul att umgås allihopa.
Sovmorgon is tha shiet, jag har varit så himla trött hela veckan så jag behövde verkligen en sovmorgon. Jag och Tomas gick ut och gick i det fina vädret, sen drog han iväg och repade och jag var duktig och storstädade hela lägenheten. Så nu är den ren och fin i en vecka framöver i alla fall.

Det blir inget USA med Anna heller. Jag tänker inte dra hela historien här, men nu har jag beslutsångest så in i helskotta. Antingen åker jag och hälsar på Evelinn i en vecka/tio dagar i april som jag tänkt från början, eller så väntar jag till oktober och åker runt med Evelinn, Sanna och Isabell i en månad. Eller så gör jag USA en helt annan gång när det passar mig. Några tips/förslag? Om jag ska dra i april borde jag boka flyg till veckan med tanke på att priserna höjs ju närmare resedagen kommer. Hotell behövs ju inte eftersom jag får bo hos Evelinn. Jag får lite spunk på det här.

take care now, byebye then


Kommentarer
Postat av: Viccan

Beslutsångest är riktigt ångestfylllt ibland. =)

Kanske just därför det heter som det gör.... daaaa!

Det är ju snart sommar och i april brukar livet kännas bättre i största allmänhet. Då har du sommaren att se fram emot....och göra lite kul grejer. Sen när sakithösten kommer så har du något att se fram emot också, om du åker då. Dessutom blir då hösten här hemme en månad kortare, vilket är ganska mycket och när du kommer hem är det julkul och sen är det dags att se fram mot vår och sommar igen. Jag skulle väntat tills oktober! KRAM

2011-02-19 @ 16:01:13
Postat av: Mathilda

Sv: Öronen har inte fällt ut sig än =) och vilka superflickvänner vi är =)



De olika förslagen har ju olika för- och nackdelar. Jag vet inte hur du ska bo där borta, men om du åker själv så kanske du får möjlighet att prova på språket lite mer? Risken om du åker med dina vänner är att ni pratar svenska hela tiden och man inte kommer in i språket riktigt, vilket kan vara häftigt. Samtidigt, om du åker med dem så är ni där längre och hinner kanske lära känna landet bättre. 10 dagar känns kanske lite kort om man ändå ska åka? Sen vet jag inte hur årstiderna är dit du ska, men det vore väl grymt fränt att uppleva USA by summer?



Du fattar säkert ett helt rätt beslut. Det viktiga är ju att det känns bra och oavsett hur du gör så blir det säkert en upplevelse, jag är avis!

2011-02-21 @ 09:43:50
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Det blir säkert helbra! Är sååå avundsjuk!

2011-02-21 @ 15:08:32
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Sanna!?!? Det visste jag inte? :P

Längtar tills du kommer!!! :D

2011-02-21 @ 21:14:37
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0