30-årskalas

I helgen gjorde vi en snabbvisit i Flen. Först och främst för att vi blivit bjudna på 30-årskalas, men vi passade även på att hälsa på farmor som bjöd på mat, efterrätt OCH fika. Vi var garanterat mätta innan vi gick därifrån.
Farmor: "Om ni inte är mätta nu så får ni skylla er själva". HAHA! Om vi var.

30-årskalaset bjöd på kallskuret och potatisgratäng med massa frukt. Till efterrätt fick vi chokladkaka med grädde. Under kvällen blev det även musikquiz, frågor om Viccan och Ante, lite underhållning av mig, Sanna, Tomas och Hannes i form av musik. Massa prat, skratt och dans med ballonghav (till en början innan alla stampade isönder dem). Vi åkte hem vid 3-tiden och sov fram till klockan 11 då det var "slappa i soffan" innan vi begav oss till tågstationen för att påbörja resan hem igen. Det är så skönt att komma hem och sova i sin egen säng när man varit borta, även om man bara varit borta i några dagar.
Det var ett skitkul kalas med nästan bara nya ansikten att prata med. Lyckad fest! Grattis älskade kusin Victoria.


Födelsedagsbarnen! Victoria och Andreas


Peter och Victoria


Tomas med Axel på sina axlar. Haha! Som aldrig ville gå ner


Sanna och jag


Hannes och Tomas visar några dansmoves


Några andra dansmoves. (gillar Peters stil starkt)


Hannes och Sanna


Tomas och jag <3


Kommentarer
Postat av: Vix

ÅÅh, vad fina kort. Synd bara att det ser ut som jag väger 150 kg på dem... hihi

Nice dansmoves....ha ha ha. Faan vilket bra kort på Peter!

Alla kort var jätte fina. I min kamera fanns det 596 kort. OMG...vadf många det var. De flesta var liksom bara folk....men några var bra.

Kram på dig

2011-01-11 @ 18:48:38
Postat av: Anonym

ÅÅh, vad fina kort. Synd bara att det ser ut som jag väger 150 kg på dem... hihi

Nice dansmoves....ha ha ha. Faan vilket bra kort på Peter!

Alla kort var jätte fina. I min kamera fanns det 596 kort. OMG...vadf många det var. De flesta var liksom bara folk....men några var bra.

Kram på dig

2011-01-11 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0