Nytt år!

Ett nytt år med nya möjligheter! Jag har inga nyårslöften, jag brukar alltid bryta dem ändå. Men att försöka förbättra det som var dåligt förra året går ju alltid. Så det ska jag göra! Försöka att vara bättre helt och hållet på allt som jag vill vara bättre på. Hihi! Jag gick igenom min blogg ifrån det gågna året. Shiet vad mycket jag ordbajsat. HAHA! Men det har ändå hänt lite saker detta året också:

- Lillasyster fyllde 18
- Jag var på Gran Canaria med tre härliga tjejer
- Rocky Horror show
- Alexandras studentkonsert
- Tomas fyllde 20
- Vi var i Sthlm på mässa med Kylskåpspoesi
- Jag gjorde första året som Britta i Värmlänningarna
- Midsommarfton firades på Bäckåsen
- Hamnfesten och The Baseballs
- Vi var i Sthlm och på Skansen
- Västkusten + Norge
- VI VANN DIVISION 5 i fotbollen
- Julkonsert med SingOut

Jag och Tomas firade nyår i Åmotfors tillsammans med Linda och Robin. Riktigt trevligt. Tittade på "Grevinnan och Betjänten", käkade god mat, pratade, spelade Rappakalja och Barngeni och tittade på alla fina raketer vid 12-slaget. Här har ni lite bilder som jag snott från Linda. Enjoy!



Linda och Robin


Jag och Tomas.
(jag ser så jäkla kort ut, eller är det Tomas som är lång?!)


Dukat


Huvudrätt: Potatisgratäng, fläskfilé, sallad och "Jan-Åke såsen"
Efterrätt: vit chokladmouss med hallon och passionsfrukt


Gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0