Robot i örat?

Då var helgen över och jag har hunnit med att käka på The Roof, tittat på fotbollsträningen (sååååå tråkigt när man inte kan vara med själv), tittat bronsmatchen i handboll, varit på Bôrtafest och tagit emot pris för näst mest gjorda mål, hälsat på hemhemma och gått promenad på isen med mamma och vovven. MYS!

Nu när förkylningen nästan släppt så har mitt högra öra lyckats kollapsa under helgen istället. Det är lock, det piper, det värker och när någon pratar (mest radion) så låter det som en robot i mitt högra öra. Haha, ganska kul faktiskt. Inatt kunde jag nästan inte sova dock. Någon sa öroninflammation, jag har aldrig haft det så jag vet inte hur det känns. Googla!!

Ikväll blir det tårta hos svärmor som fyller år! Grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0