Because my sister is the best

Min ÄLSKADE lillasyster Sanna har nu tagit studenten. En dag fylld med glädje, lycka och kärlek. Hon var så fin och det strålade verkligen om henne. En dag hon kommer att minnas för livet. GRATTIS till världens bästa syster! ♥

(Jag tog hur många kort som helst på skolgården och när de åkte vagn, sen pajade mitt minneskort så antagligen finns det inga bilder kvar. Resten av alla bilder finns på datorn hemma på Björkenäs. Allt ifrån firandet hemma till balbilderna. Jag kommer att lägga upp fler bilder så fort jag varit hemma och lag över dem på USB-minne).

Jag har en bild ifrån telefonen som jag lägger upp. Det är precis innan vi ska åka in till Arvika för att ta kort med alla andra studenter inför kortegen och balkvällen på Oscar Statt.
Hon var så fin så ni anar inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0