Blackbird singing in the dead of night

Jag är så jäkla förbannad och trött på fiskmåsar just nu. Ge mig ett gevär!!
De har självklart byggt bo och fått ungar (antar jag) uppe på vårt tak, vid vår huvudingång. Så varje gång någon kommer i närheten så skriker de som galningar, attackerar och dyker. Inte så kul att vara granne med dem och inte så jättekul när man måste ha fönstret öppet i sovrummet för att inte svettas ihjäl, och hör när de skriker gång på gång.

Och dessa studenttider. Jag förstår verkligen alla glada och spralliga studenter som åker varv efter varv i sina studentbilar och spelar musik på högsta volym, skriker och sjunger. MEN, jag är så trött på det. Så himla trött på det. Och det värsta är kvar, helgen!! Inatt sov jag fan inte många timmar pga fiskmåsar, högt spelande bilar, samt en lillasyster med kompis som var fnittriga och pratglada fram till halv 1. PUST!
Ont i halsen börjar jag få också, jag har ju redan varit förkyld i en månad, räcker inte det? Öööh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0