Colours of the wind

Jag har listat ut att färgen på min bakgrund inte gör sig rättvis. När man sitter framför dataskärmen har man den ju oftast lite "under" sig, alltså att man tittar ner på skärmen. Men om ni lutar den bakåt, eller om ni själva sätter er så att huvudet är precis i jämn höjd med skärmen så ser ni den riktiga färgen på bakgrunden. Den är för ljus när man tittar "uppifrån". Tråkigt!

I eftermiddag ska jag och Tomas spela på Björknäs för en mindre skara pensionärer (tror jag). Ska bli skoj!

(Ska lägga in lite bilder ifrån Arvikas 100-årsjubileum också, någon dag! Och även bilder från systers student för nu har jag ALLA bilder.)

Om ni inte märkt det (vilket jag antar att ni inte gjort, hehe) så har jag lagt in en ny kategori som heter "30-dagarslistan" i menyn längre ner, som jag helt enkelt lägger in alla inlägg ifrån listan på. Smart va! Ifall ni skulle vilja läsa hela listan eller bara om ni missat någon dag. Enjoy!
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0