There ain't a cloud in the sky

Idag var en såndär perfekt sommardag. Hur varmt som helst och jag älskar när vädret är såhär. Efter jobbet tog jag cykeln till Viksholmen, satte mig där i solen och njöt av att höra de små vågorna klucka mot stenarna.
Har börjat läsa en ny bok; Midvinterblod av Mons Kallentoft. Verkar riktigt bra bara av de två första kapitlerna. Hade med mig kameran och försökte få några bra bilder, lyckades jag? Har dock inte redigerat några bilder. Det är ju naturbilder så jag tänkte de kunde få vara naturliga. (höhö).





Kommentarer
Postat av: Evelinn

Så fina bilde så! :) Namnet var inte meningen så tack! :*

2011-06-29 @ 22:02:57
URL: http://evelinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0