Fuldag

Jag måste bara berätta om vår "fuldag" på jobbet. Jag vet inte hur vi kom in på ämnet men vi måsta ha pratat om något i stil med halloween eller maskerad. Torsdag eftermiddag bestämde vi att vi skulle ha en fuldag på fredagen. Sagt och gjort!! På fredagen hade var och en plockat ihop sin typiska "fuldagsstil". Haha! Jag kan lova att det inte blev någon thabufé denna dag.


Anders


Joel. (nu blev detta foto lite suddigt men han hade också fula glasögon till sin outfit).


Jonas


Jag.
Jag fattar inte hur vi fick till den här bilden? Jag ser ju ut som en dvärg som ska skita på sig vilken sekund som helst!? Är det den stora t-shirten, brallorna eller hela outfiten som gör att min kropp ser helt wierd ut? HAHA



Kommentarer
Postat av: emmelie

det var helt klart det roligaste kortet jag har sett på lääänge! :) vilken himla kul idé med fuldag, och att alla var så seriösa!! :D

2011-03-08 @ 20:07:12
URL: http://spotlight91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0