Think what that money could bring!

Igår var det Våffeldagen, och som jag har längtat efter våfflor. Det är ju så gott! Jag är en såndär person som måste äta våfflor på Våffeldagen, som måste äta en semla på Fettisdagen och kanelbulle på Kanelbullens dag etc. Så igår efter Max ASGRYMMA studentkonsert, kl.22 stod vi och gjorde våfflor. Smakade himmelskt!

Lönen har kommit, och det innebär pengar, och det innebär att man med gott samvete kan köpa en tröja, ett skärp och två par svarta tights. Sitter och kollar massa kläder på nätet, jag vill ha nästan allt som kommer ut nu i vår. Åååh! Tänk om man hade pengar så man kunde köpa allt man ville ha i kläd och skoväg. Skulle inte va fel när man blir shoppingsugen. Jag tänker i alla fall shoppa en hel del i USA. Jag längtar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0