Hoppa hage

Idag efter jobbet var jag ute och gick. Visst är det gött att snön smälter och gruset kommer fram!? När gatorna blir torra och gruset kommer fram, då är det vår för mig. Det värsta med våren är att alla hundbajskorvar som gömt sig i snön nu kommer fram, och man måste hoppa hage mellan dem när man är ute och går. Hur svårt är det att ta med en hundbajspåse och plocka upp skiten efter hunden när man är ute och rastar den?

Jag vet inte vad det är med mig? Jag är hur trött som helst (skulle kunna somna på två sekunder om jag la mig ner och blundade), huvudet värker, min kropp känns tung och utmattad även om jag inte gjort något ansträngande. Jag vill absolut inte bli sjuk igen. Jag har varit förkyld mer eller mindre hela hösten och vintern. Boou! Och fotbollen drar igång mer på allvar nu, träningsmatcher mm. Inte sjuk, inte sjuk, inte sjuk..




Kommentarer
Postat av: Isabell

Du får min underbara förkylning ;)

2011-03-22 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0