This weekend

Helgen har varit den bästa på länge! Tomas kom hem ifrån Limalägret i torsdags och i helgen har vi hittat på lite olika. På fredag bjöd vi hem min jobbarkompis och hans tjej + deras två vovvar, på middag. Det blev kyckling -och köttfärsenchiladas och mycket god chokladmousse till efterrätt. På lördagen fikade jag med Isabell på Nordell's och käkade en mycket god "Arvika 100 år" bakelse. Den bakelsen sprang jag sen bort på fotbollsträningen. På kvällen gjorde jag min första räkpaj, betyg: G+. Vi käkade även räkor till den. Mumma! På söndag (igår) drog vi till Björkenäs och gick på isen med mor och far och svärföräldrar. Grillade korv på Lillön. Riktigt härligt väder, men det blåste lite kallt. Avslutade kvällen med pizza och Solsidan.
En underbar helg med nära och kära, den kunde inte ha blivit bättre. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0