For every camera she gives the best she can

Jag såg på finalen av Top Model, säsong 15, igår. Jag tyckte inte att rätt modell vann. Först och främst tycker jag att Ann Ward är en aning för smal för min smak, och hon har ett väldigt speciellt utseende (kanske därför hon vann), hennes gång på catwalken är stel och ser inte så proffsig ut. Visst, hon är duktig på uttryck och känslor i sina foton men jag blir nästan lite rädd för hennes, om jag nu kan säga, hårda och även lite tomma blick. Även om jag tyckte att fel modell vann så grät jag när Ann Wards bild kom fram och det visade sig att hon va "the next top model". När någon annan blir glad och lycklig så blir jag också det och brister ut i tårar. (jag vet, jäkla lipsill). Men jag tycker om att se andra människor lyckliga, och när de får deras drömmar i uppfyllelse, då blir liksom jag också lycklig och enormt glad för deras skull. Vad tycker ni om vinnaren?




Alltid när jag tittar på Top Model får jag sån lust att agera modell. Skratta ni, men det verkar så himla kul att bli sminkad, att bära värsta coola kläderna och det är ju olika teman för varje fototagning och i olika miljöer. Tänk om man kunde få en dag att bli omstylad och fotograferad. Är inte det varje flickas dröm? Eller bara ta lite roliga bilder tillsammans med en kompis, med någon som har en bra kamera.
Jag blir även sugen på att själv fotografera och lära mig. Skulle behöva en bättre kamera än digitalkameran hemma i så fall. Och när vi flyttar till storstaden finns det ju en hel del att ta kort på. USA kanske är ett bra ställe att köpa kamera på? We'll see.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag tyckte också att Chelsea skulle vinna!

Det är inte bara du som skulle vilja bli modell Nina, har kollat på top model sen 1:a säsongen.. Ända sen dess har man velat pröva alltså! :P

2011-03-22 @ 17:24:19
Postat av: Evelinn

Sv: "Whatever blows your skirt up, babe" som Bill skulle ha sagt :)

2011-03-22 @ 20:41:36
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabel

Om man tittar på uttrycket i henne ögon förändras det inte mycket mellan bilderna..! Söker dom inte variation?

2011-03-23 @ 10:58:59
URL: http://isabelgonzales.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Alltså, grejen är ju att hon ser ju inte sådär fantastisk ut i verkligeheten. På riktigt är hon ju kutryggig och akward. Inte riktigt någon behaglig personlighet.



Jag är lika när det kommer till bölandet. Förlossningsprogram är livsfarliga =)

2011-03-23 @ 11:45:47
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0