Valfjället

I'm alive. Igår testade jag och Tomas lyckan i skidbacken, Valfjället. Ingen av oss har åkt utför på flera år, jag skidor och han snowboard. Men jag tyckte att vi klarade det galant, inga större vurpor eller skador, det var riktigt kul. Dock var inte mina vader vana att ha pjäxor på sig så jag hade ont under hela tiden vi åkte, samma med Tomas. Ja, lite klena är vi allt. Tre timmar i backen och sen hem till fotbollsträning på 1,5 timme = en död Nina idag.
Har nyss kommit hem från ett sångframförande i Nysäter kyrka. Jag skulle helst av allt vilja lägga mig och sova nu, fram tills imorgon. Men då missar jag ju sista avsnittet av Solsidan, det går ju inte.

Pics från Valfjället.




Ser jag inte proffsig ut så säg. (med en gnutta ironi)


Min snygging!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Sv: JA visst är det helt underbart! Skulle bara ha hafr nån att krypa ner med..får bli nästa grej :P

Såg ut att ha varit en fin dag i valfjället för övrigt!:)

2011-03-21 @ 15:50:04
URL: http://isabelgonzales.blogg.se/
Postat av: My

Åh vad härligt det ser ut. Önska jag hade varit med ;) <3

2011-03-21 @ 18:05:06
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0