Whao, I feel good!

Precis som rubriken säger, jag mår väldigt bra just nu. Jag känner mig glad och sprallig. Solen värmer, snön smälter, fåglarna kvittrar och jag är taggad på alla möjliga sätt och vis och på vad som komma skall. Jag är taggad på min resa till Dallas, jag är taggad på träningslägret i Danmark, taggad på fotbollssäsongen, på våren då den tunnare jackan plockas fram, på att sjunga mer än vad jag gör idag, taggad på att hitta på och göra saker, taggad på Stockholm.. Men framförallt är jag taggad på sommaren, jag längtar så innerligt efter sol, bad, värme och att bara kunna slänga på sig en t-shirt och shorts att gå ut i. Vem gör inte det nu när sommaren är ganska nära? Ååh!! Sommar, sommar, sommar. Men först ska vi ha vår, och den är mysig och fin den också. Ljusare tider gillar vi starkt.

Efter att Tomas kom hem i torsdags har jag känt mig nykär. Det pirrar i magen och det är en underbar känsla ♥ Jag älskar dig Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0