When nothing works

Igår hade vi första fotbollsträningen ute på grusplan. Jag gillar inte alls att spela på grus, och jag fick det bekräftat för mig själv ännu mer igår. INGENTING fungerade för mig!! Inget pass gick dit det skulle, det var tungt att springa i klumpiga grusskor, bollen studsade överallt och den rullade i 120km/h så man fick inte slå för hårda pass (vilket jag gjorde hela tiden typ). Jag blev bara mer och mer irriterad ju längre träningen gick. Det är sjukt frustrerande när ingenting går som man vill. Som tur var hade ledarna gjort smörgås till oss i klubbrummet efteråt. Då gick humöret upp lite!


Kommentarer
Postat av: My

Det är hemligt ^^ Men du ska få veta i helgen när vi ses :) Om du kommer ihåg att fråga ^^

2011-03-23 @ 19:10:29
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0