'Cause I've got the best

Ja, storstädning blev det allt igår. (synd att vädret blev finare och finare under dagen. Hade varit trevligt att vara ute, suck). Men ett varv med dammsugaren, dammtrasan och skurmoppen behövdes verkligen. Sen slängde jag ner ALLA skor som vi samlat på oss jag och min sambo (mest jag) ner i förådet. Vinterskor plus gamla skor som bara tar plats, jag gjorde istället plats för fotbollsskorna som tidigare stått på balkongen. Dammsög även balkongen så nu är den fin och fräsch för sommarens party och myskvällar.

Var även iväg och pantade och återvinde/återvann (?), innan det var dags för rep med SingOut inför söndagens gospelkonsert. Helspäckad eftermiddag med andra ord..

Idag är jag pigg som en mört. Jag går och småsjunger, det brukar betyda att jag är glad. Hoppas på en bra helg! Och med tanke på att vad jag har framför mig så kan den inte bli annat än bra. TOMAS kommer ju hem för tusan!!!!!

Jag har köttfärsås och spagetti till matlåda idag. Jag kanske ändrar mig och köper nudlar på "Thai Take Away".


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lämnade in skräp för återvinning? =)

2011-05-13 @ 23:02:11
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0