Home sweet home

Efter mina två semesterturer till USA och Danmark (iofs var ju Danmark träningsläger och inte mycket till semester) så är jag nu äntligen HEMMA i Sverige. Jag sitter hemhemma på Björkenäs och bara njuter av att vara här med familjen. Här vid mitt smultronställe! Träden har börjat bli gröna, gräset blir grönare, sjön har gått upp och ligger spegelblank, jag och syster har varit ute på promenad och pratat om allt mellan himmel och jord. Precis som det ska vara på Björkenäs. Jag längtar så in i bombens till sommaren nu, till värme, sol och bad. Jag längtar faktiskt till midsommar av någon anledning, och skulle kunna spendera den på Björkenäs! Det finns inget som slår midsommar på Björkenäs. (Nu blev det väldigt mycket Björkenäs här). Men det gillar vi! Det är bara Tomas som fattas nu. JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING!!

Imorgon väntar jobb och fotbollsträning. Back to reality!

Jag bjuder på lite bilder från träningslägret och ikväll (plus mina USA-skor).


Lämnar bussen för en tur med färjan till Danmark


Dags för ett träningspass










I väntans tid.


Spelade på enarmade banditer på vägen hem, ingen större vinst.


Mina skoinköp ifrån USA. I love them!


Jag och lillasyster




Home sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0