Lilla Lady Hey

Veckan har gått fort, det är redan fredag. Det har varit lite upp&ner i veckan...

Jag fick feber i onsdagskväll och hade det hela dagen igår, men idag är jag i alla fall på jobbet och kämpar mot endast förkylning. Feber är inget roligt att ha har jag kommit underfund med. Det spelar ingen roll hur mycket kläder man än har på sig så fryser man som en galning ändå. Och om natten vet man inte om man ska ligga under eller över täcket för det byter från varmt till kallt och tillbaka på någon sekund. Urk!

Ikväll ska jag sjunga på konsert, vi får hoppas att rösten håller och att det inte låter alltför nasalt med tanke på förkylningen. Hoppas även att jag är pigg nog att kunna gå ner till Bryggan-Premiären och se Daniel Adams Ray, men det ska väl inte va några problem.

TOMAS kommer hem ikväll också, och jag längtar så in i bombens tills jag får krama om honom!

Min systemkamera är GREAT btw. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0