Sorry for waking you up

Förlåt alla grannar och speciellt Tomas OM jag väckte er imorse. Tomas sover iofs alltid som en stock och skulle inte vakna om en Tyrannosaurus Rex klampade in i sovrummet. Iaf så hade jag gjort min morgonkiss och skulle försiktigt stänga toalettlocket. Och så händer det som händer ofta när jag ska försöka vara tyst på morgonen för att inte väcka hela huset. Jag råkar stöta till locket så att det smäller igen med världens bums istället och så förbannar jag mig själv för att jag är så jäkla klumpig. Haha! Jag gissar att jag inte är ensam om detta, eller?

Så förlåt alla grannar över, under och bredvid om ni vaknade av en smäll till väckarklocka. Och Tomas, jag antar att du inte märkte nånting alls..


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja märkte inget alls!

Ja ser de som en stor fördel att kunna sova utan att bli väckt av toalettlock.

2011-05-17 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0