That's what friends are for

Igår var en mycket bra kväll.

Anna och Isabell joinade mig efter jobbet. Gick till Konsum och köpte tacos-ingredienser och godis som vi käkade upp när vi kom hem. Kollade mina USA-bilder efter mycket krångel med dvd och wii-konsoller (har ju ingen dator för tillfället). Men till slut så funkade det, och så pratade vi en massa, kollade kort, småtittade på tv:n och spottade från balkongen. (sånt tjejigt tänkte jag skriva men inte till 100% va?)
Isabell skulle med tåget senare på kvällen så då tog jag cykeln och följde henne. Tåget var naturligtvis försenat så vi satt på perrongen och småpratade. Cyklade hem!

En sån dag som var igår är liksom en STORT PLUS i kanten på mina vardagar. Göra något litet men ändå så värdefullt. Jag älskar mina två vänner. Och nu när det är sommar så känns allting så mycket lättare. Mindre kläder, längre och ljusare dagar, solbrillor, shorts, sandaler, trampa cykel och känna vinden i håret, gröna träd och grönt gräs, glass, doftande blommor, buskar och träd. I love it.
Och det gör ingenting att det är lite tråkigare väder idag, för jag ska städa hela lägenheten. Pust!

Imorgon kommer Tomas hem. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0