I feel good

I helgen är vi "föräldrar" på heltid. Passar Elia och Nando fram till söndag kväll! De somnade för ca 1.5 timme sen och vi har kikat på Idol, nu Hellenius Hörna, och snart blir det Idol igen, utröstning. Har haft huvudvärk de två senaste dagarna, känner verkligen för att gå och lägga mig när Idol är slut.

Ååh, det är så mycket i mitt huvud just nu, mycket tankar och vilja. Och det är så mycket jag vill berätta men som jag måste vänta lite med, tills jag får riktiga besked. Jag har en bra känsla, och det är bra. Jag mår bra, jag mår väldigt bra, börjar trivas mer och mer i Stockholm. Gillar att åka buss och tunnelbana, se mycket folk i rörelse, träffa alla "syskonbarnen" och umgås med Tomas syskon. Gilla! Att umgås och hitta på mer saker med Tomas är givetvis också tummen upp! På tal om Tomas, nu ska jag joina honom, och soffan (och wordfeud). Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0