Projekt

Efter vår flytt till Stockholm har jag börjat att, hör och häpna, sticka. Ja, ni läste rätt! Lovisa (Tomas syster) drog med mig på en syjunta där jag fick göra "inträdessjalen", klarade den och nu har jag börjat på nästa projekt som ska bli ett par stickade, skitsnygga, sockor. Tänkte visa en liten bild på hur de ska se ut när de är färdiga. Det är faktiskt riktigt kul!!

Och för er som gillar att sticka kan kika in denna sida. Där finns det hur mycket som helst att välja bland!!



Dessa är mitt projekt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Supersnygga strumpor! Får du tid och garn över så är jag aspirant =)

2011-11-18 @ 08:50:31
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0