Återträff

I helgen har jag varit hemma i Värmland, först och främst för att käka mat med laget på Oscar Statt. Mycket trevligt och kul att träffa alla igen. Och ikväll ska jag åka och lyssna när SingOut har konset.

Den stora höjdpunkten är ju ändå att min härliga vän Evelinn, som varit i USA i ett år, ÄNTLIGEN är på hemmaplan igen. Wiiie! Så igårkväll blev det en liten återträff med oss fyra. Det kändes inte alls som att det var ett år sedan, det kändes som att det var igår (vilket det också var, höhö) vi satt där i soffan och pratade om allt och skrattade till fånigeheterna. Vi käkade god mat och efterätt (flumride), slingade håret på syrran, pratade en massa, spelade spel och tog en liten promenad sent på kvällen. Ååh! Jag har saknat det, och det gör att jag längtar hem lite...


Kommentarer
Postat av: My

Vad härligt med värmländska. Saknar det! <3

2011-10-30 @ 18:10:45
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0