Fått upp ögonen för matlagning

Jag har fått för mig att matlagning är ju faktiskt riktigt roligt. Igår lagade jag köttfärslimpa för första gången i mitt liv och stekte potatis till det, och idag kokade vi potatis och stekte fisk och slängde ihop majs, paprika, zucchini och lite creme fraiche i en röra och hällde i paprikakrydda. Riktigt gott! Imorgon tänkte jag baka morotsbröd.. Vad händer??
Tänkte även leta upp massa recept och iaf försöka göra nått riktigt av det varje vecka, istället för makaroner och köttbullar som det oftast blir. Det är ju roligare att laga god mat och av oftast enkla recept.


Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :)

2011-10-20 @ 10:59:24
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott hörru!!! :) hur gick intervjun?? eller ja hänger inte riktigt med men skulle du inte nån stans denna vecka???

2011-10-20 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0