Globen Skyview

Lilla, numera stora Nando fyllde år igår och min och Tomas födelsedagspresent var att åka Globens Skyview och sen valfri mat. Jag tyckte att utsikten var helt fantastiskt där uppe, och vi valde rätt dag för det var soligt och man såg hela Stockholm jättebra. Jag tror Nando däremot hade förväntat sig något häftigare, för han var väldigt facinerad och exalterad innan vi gick ombord och begav oss uppåt, som att gå av uppe på taket på Globen eller liknande. Icke! "När åker vi ner igen då?"
Då tror jag att han tyckte att besöket på McDonald's var coolare, och att få dricka upp Tomas milkshake.


Kommentarer
Postat av: Mathea

re. jaha! Nej men vad kul! Ja, stockholm är så fint. Jag skulle själv vilja bo där faktiskt. :) Kul med brandyrket. Hoppas att det går bra då! Och hoppas att du hittar något jobb som du kommer att trivas med :) kram!

2011-10-27 @ 08:54:11
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0