I Örebro

Nu sitter jag i Johannes och Mathildas (Tomas bror + flickvän) lägenhet i Örebro. Här ska vi tillbringa helgen. Ikväll ska jag med Mathilda till några av hennes kollegor och festa lite. Det kommer nog att bli en del brädspel i helgen, träffa Tomas kusin med familj, kanske lite shopping? Och på söndag ska vi se på fotboll, Örebro-Malmö.
Tomas kastade sig direkt framför alla tv-spel som de har här när vi kom hit. Som ett litet barn igen.

Jag antar att ni alla är nyfikna på hur det gick på jobbintervjun igår. Jodå, det gick bra och det kändes bra. Jag mötte en mycket trevlig människa som jag kan se mig själv jobba med. Såhär i efterhand kommer man ju alltid på saker man kanske skulle ha nämnt.. Men hon skulle höra av sig till veckan om hur allting blir. Lite spännande är det ju!!

Nu ska vi dricka kaffe, ha en bra helg allesammen!

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Det kan man inte :)

Vad flink du har blivit med kameran. :)

2011-10-22 @ 20:26:01
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0