Nina, den femte jurymedlemmen

Jag har följt Idol ända sen första året när Daniel Lindström vann, och det finns ingen annan vinnare som har varit så bra som han. Punkt!

Denna säsong känns lite som den sämsta hittills faktiskt. Idolerna levererar inte alls lika bra, det är dåliga och tråkiga låtval samt att de flesta idoler känns inte alls lika utvecklade vid det här stadiet som de förgångna. Visst, de har en utvecklande resa framför sig men det blir inte på samma nivå från början och inte lika bra som säsongerna innan. Nää! Det är tråkigt att se på idol helt enkelt.
Och sen förstår jag verkligen inte hur svenska folket röstar och hur de ser på idolernas framträdanden? Röstar de på Linni för att de tyckte synd om henne som tappade bort hela jäkla texten i verserna? Stort frågetecken för mig.

Sen ska jag ju inte säga att alla är dåliga. Ja menar, Amanda F och Molly. Holy schmoly!

Nu låter det som att jag är värsta jurymedlemmen här och kan och vet allt men alla måste väl få ha en åsikt. Ser ni på Idol? Va tycker ni egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0