The Nanny

Just nu sitter jag i Nacka. Har varit barnvakt åt MYS-Elia hela dagen. Har varit ute och lekt, ätit mat och sovit (även jag). För en timme sen hämtade vi Nando på dagis och nu väntar vi på att mamma ska komma. Elia har det stora nöjet att sitta i hallen och rota upp saker ur en väska samt prova sin pappas alldeles för stora skor. Söt! Plus att han nickar och skakar på huvudet till svar när jag frågar något men jag vet inte riktigt om nickningarna (?) stämmer överens om vad han egentligen menar.
Men nu ska jag fixa lax och ris, och hindra Elia från att hälla ut honung på köksbordet. Han har nämligen hunnit dit..

Tomas jobbar dygn så jag övernattar här inatt. Alltid trevligt att umgås med familjen Chagallo.

(Har faktiskt hunnit med att söka tre jobb idag också, alla inom servitris området, hejja mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0