Joyful joyful

Lugn dag idag. Passade Elia under dagen, lika snäll som vanligt. Nu ikväll har vi varit hos Tomas kusin som bjöd på tacos och sen åkte vi och fikade hos Tomas andra kusin, och dom här två kusinerna är bröder, Göran och Anders. Blir mycket Tomassläkt att hålla reda på vill jag lova. Själv har jag ju inte så mycket släkt, speciellt inte här i Stockholm. 

Sen la jag bud för första gången i mitt liv på Tradera nu idag, skulle försöka få mig en billig tågbiljett hem på fredag. Men det sket sig, antingen var jag lite för snål eller så har jag inte "den rätta knycken" än. Men vem kan ha det på första försöket? Det skulle va nybörjartur i så fall och det hade jag inte denna gång. Så jag får hoppas på att sistaminutenbiljetten är hyffsat billig. Eller så kunde jag få lifta med Tomas kusin hemåt Värmland...

Tittar och lyssnar på denna underbara filmsnutt. Gah! Jag blir så glad och lycklig på nått sätt, och får gråten i halsen. (inte alls bra bildkvalité, urk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0