Gospel

Imorse var vi uppe tidigt för att åka och lyssna på en Gospelkör som jag tänkt börja i. Otur som vi hade så var det Mässa som varade i två timmar, och kören sjöng fyra låtar. Kören var inte den bästa heller direkt, plus att det tar en timme att åka till Sollentuna med buss och pendel (där övningarna är). Så jag vet inte!? Skulle vilja kika upp någon annan kör som ligger närmare och som är lite bättre..

Jag har köpt mig nya joggingskor som jag var ute och provsprang igår (tillsammans med Tomas). 5 km. Inte dåligt, och idag har jag världens träningsvärk i låren, trodde inte man kunde få det av att jogga. Känner mig klen, haha. Men det var ju ett tag sen jag rörde på mig, sen fotbollsträningen slutade i slutet av september. Men skorna är supersköna, bra kap!





Vi har ju fått en ny roomie i huset också, en härlig värmlänning från Skoghall. Mycket trevlig och lättsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0